کمربند طبی برای کمردرد،خرید پستی کمربند طبی کوزمودیسک اصل

ساخت وبلاگ

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,


 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قيمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خريد کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 400 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت: 6:14