معرفی بالشت طبی زانکو ،سایت خرید جدید ترین بالشت های طبی

ساخت وبلاگ
 
 

 

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

برای خرید بالشت طبی زانکو اینجا کلیک کنید
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 414 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1393 ساعت: 8:42