بالشت طبی|سایت خرید بالشت طبی|جدیدترین بالشت طبی|بالشت طبی زانکو

ساخت وبلاگ
بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 386 تاريخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت: 12:36