خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک

ساخت وبلاگ
ورزش های هوازی بهترین ورزش برای افراد با فشار خون بالا

فشار خون بالا, ورزش‌های هوازی, درمان با ورزش

نائب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی، با تاکید بر اینکه «ورزش های هوازی بهترین ورزش برای افراد با فشار خون بالاست»، تصریح کرد:« این افراد تنها باید از وزنه های سبکی که بتوانند بدون احساس فشار زیاد 8تا10 بار آن را بردارند استفاده کنند.»

دکتر لاله حاکمی متخصص داخلی با بیان اینکه معمولا به افرادی که به فشار خون مبتلا هستند توصیه می‌شود که ورزش کنند، گفت:«باید توجه داشت که هر ورزشی برای این افراد مناسب نیست و پزشکان باید همانگونه که نسخه دارویی برای فرد تجویز می‌کنند نوعی نسخه ورزشی نیز برای او مشخص کنند.»

 

وی بهترین ورزش برای افراد با فشار خون بالا را ورزش‌های هوازی ذکر کرد و بیان داشت:« معمولا این افراد باید سه تا 5بار در هفته و هر بار بین 30 تا 45 دقیقه به ورزش بپردازند.»

 

نایب رییس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی ضربان قلب مجاز برای این افراد را 45تا75درصد ضربان قلب بیشینه ذکر کرد و ادامه داد: «برای تعیین ضربان قلب بیشینه باید سن فرد را از 220کم کرد. 45تا75درصد این عدد برای ضربان قلب افراد با فشار خون بالا در حین ورزش توصیه می شود.»

 

وی در عین حال به این موضوع اشاره کرد که برخی داروهایی که افراد با فشار خون بالا مصرف می‌کنند ضربان قلب آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد به همین دلیل مقیاس دیگری به نام مقیاس بورگ است که اساس آن میزان سختی است که خود فرد احساس می‌کند و این میزان در حین ورزش باید در حد متوسط باشد.

 

دکتر حاکمی با بیان اینکه بیماران فشار خونی نباید حرکات ناگهانی داشته باشند، افزود: «این موضوع در افرادی که داروهای مدر مصرف می کنند بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه نباید فشار زیادی به آنها وارد آید و استفاده از وزنه های سنگین که برای برداشتن آنها باید زور بزنند ممنوع است. زیرا فرد برای برداشتن این وزنه ها نفس خود را حبس می کند و همین باعث افزایش فشار می شود. این افراد تنها باید از وزنه های سبکی که بتوانند بدون احساس فشار زیاد 8تا10 بار آن را بردارند استفاده کنند.»

 

این متخصص داخلی همچنین به بیماری های همراه با فشار خون مانند دیابت و مشکلات عروقی اشاره کرد و اظهار داشت:« این بیماران نیز باید تحت نظر پزشک ورزش‌های خاصی انجام دهند. به طور مثال برای برخی از بیماران با مشکلات عروقی ورزش هایی که در آن به سر ضربه وارد می شود و یا معلق شدن و آویزان ماندن ممنوع است.»

 

وی تاکید کرد:« اگر افرادی که به فشار خون مبتلا هستند افرادی بی تحرک هستند و می خواهد تازه ورزش را شروع کنند بهتر است زمان ورزش خود را به دو وقت 15دقیقه‌ای تقسیم کنند و کم کم این زمان را یکی کنند. ضمن اینکه باید به بیماریهای همراه دیگری هم که مبتلا هستند توجه کنند و بر اساس آنها میزان ورزش و فعالیت های خود را مشخص کنند. »
منبع:salamatnews.com

 

http://www.beytoote.com


خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : فشار خون بالا,ورزش برای فشار خون بالا,ورزش های مفید برای فشار خون بالا,ورزش های هوازی و فشارخون,ورزش های مفید برای فشار خون, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 606 تاريخ : يکشنبه 5 مهر 1394 ساعت: 12:12

خريد اينترنتي پشتي طبي باراد

بهترين پشتي طبي براي كمردرد

درمان قطعي كمردرد

جديدترين محصول براي درمان كمردرد

محصولات طبي براي كمردرد

كمردردبراثرزيادنشستن

بهترين پشتي طبي براي كارمند ها

پشتي طبي براي پشت ميز نشين ها

پشتي طبي براي كمردرد،بهترين درمان براي كمردرد


بالش طبي راد,بالش طبي,بالش راد,بالشك راد,پشتي طبي راد,پشتي طبي,پشتي زاد,پشتي راد,پشتي راد,پشتي طبي راد

 

 

موارد و مزاياي استفاده از پشتي طبي باراد

  • رعايت و حفظ انحناي استاندارد كمر به هنگام نشستن
  • فرم عالي جهت پر نمودن گودي كمر و احساس راحتي بيشتر به هنگام نشستن
  • قابليت استفاده بر روي صندلي خودرو و آسودگي از كمر درد هاي حين رانندگي
  • قابليت نصب و استفاده بر روي همه ي صندلي هاي اداري و معمولي
  • كمك به درمان كمرد درد و دردهاي مزمن ناحيه كمر
  • پيشگيري از دردهاي ناحيه كمر بر اثر نشستن هاي طولاني مدت

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 67.000 تـومـان
    

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتي طبي باراد,خريد پشتي طبي,بهترين پشتي طبي,سايت خريد پستي طبي باراد,نمايندگي فروش پشتي طبي,جلوگيري از كمردرد,پيشگيري از كمردرد,پشتي طبي براي صندلي,پشتي طبي براي صندلي ماشين,پشتي طبي براي صندلي, , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 566 تاريخ : يکشنبه 5 مهر 1394 ساعت: 12:06

مهم ترین دلیل کوفتگی و دردهای عضلانی و راه های درمان 

دردهای ماهیچه‌ای, تمدد اعصاب

ویتامین D بدن‌ باعث ایجاد دردهای ماهیچه‌ای و عضلانی می شود.

 

شاید پس از یک روز خسته‌کننده و انجام کارهای سنگین‌ عضله درد سراغ‌تان بیاید یا پس از چند ساعت شنا احساس کنید که درد ماهیچه‌های‌تان شما را کلافه می‌کند. گرچه در این موارد شما می‌توانید دلیل واضحی برای دردهای عضلانی‌تان پیدا کرده، آن را متهم کنید اما از نظر متخصصان، این دردها همیشه با چنین دلایل آشکاری سراغ شما نمی‌آیند و تحرک بیش از اندازه همیشه دلیل دردهای عضلانی شما نیست.

 

اگر شما هم این دردها را تجربه می‌کنید، شاید بتوانید با کمک این مطلب دلیل اصلی مشکل‌تان را پیدا کنید.

 

ویتامین D کم دارید؟
پزشکان توصیه می‌کنند برای فرار از دردهای ماهیچه‌ای، بیشتر آفتاب بگیرید و به نور خورشید اجازه دهید ویتامین D بدن‌تان را تامین کند. مطالعات نشان می‌دهد کمبود ویتامین D تنها باعث درد گرفتن استخوان‌های شما نمی‌شود بلکه بسیاری از دردهای عضلانی که سراغ‌تان می‌آید و تجربه کردن احساس ناخوشایند کوفتگی هم به‌خاطر همین کمبود ایجاد می‌شود. وقتی به‌خاطر کمبود این ویتامین استخوان‌های‌تان ضعیف و ناتوان می‌شوند، عضلاتی که به این استخوان‌ها متصل شده‌اند هم به خوبی پشتیبانی نشده و ضعیف و دردناک می‌شوند.

 

شاید در درازمدت آفتاب گرفتن بتواند دردهای‌تان را کم کند اما احتمالا تا زمانی که نور خورشید اثر واقعی‌اش را روی بدن شما بگذارد، چاره‌ای جز استفاده از مکمل‌های ویتامین D برای‌تان باقی نمی‌ماند. بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر برای 20-15 دقیقه در روز بازوها و پاهای‌تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید، سطح ویتامین D بدن‌تان بالا می‌رود و علائم گفته شده کمرنگ‌تر می‌شوند.

 

از نظر آنها با هر روز ورزش کردن هم می‌توانید چنین خدمتی به بدن‌تان بکنید. پس اگر با انجام گاه و بیگاه حرکات ورزشی درد‌های عضلانی کلافه‌کننده سراغ‌تان می‌آیند و به خاطر همین دردها از دوباره باشگاه رفتن و ورزش کردن پشیمان می‌شوید، نگران نباشید. چاره شما قطع کردن تمرین‌های‌تان نیست بلکه باید با مستمر و مداوم ورزش کردن به عضلات‌تان آرامش دهید و از این درد‌ها خلاص شوید.

 

آهن کم دارید؟
کمبود شدید آهن گرچه بیشتر در زنان بروز پیدا می‌کند اما می‌تواند آقایان را هم مبتلا کند. این مشکل شایع که می‌تواند باعث ضعف عمومی و بی‌حالی شما شود، شاید یکی از دلایل احساس ضعف در عضلات‌تان هم باشد و حتی انجام کارهای روزانه را هم برای‌تان دشوار کند. البته کم نیستند افرادی که کمبود آهن را همراه با کمبود ویتامین D تجربه می‌کنند و به‌خاطر هر دوی این فقدان‌ها دچار ضعف عضلانی و درد در ماهیچه‌های‌شان می‌شوند.

 

اگر می‌خواهید با این دردها مبارزه کنید باید از خوراکی‌هایی مانند آجیل، لوبیا و اسفناج، ماهی، تخم‌مرغ، و قارچ کمک بگیرید و با مصرف بیشتر گوشت قرمز فقرآهن‌تان را جبران کنید.
در برخی موارد برای برطرف کردن این مشکل شاید چاره‌ای جز استفاده از مکمل‌های دارویی برای‌تان باقی نماند.

 

استرس دارید؟
وقتی هورمون استرس در بدن‌تان ترشح می‌شود، ماهیچه‌های‌تان درحالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و براساس یک واکنش طبیعی برای مبارزه آماده می‌شوند. ماهیچه‌های منقبض شده‌ای که قدرت‌شان را در خود جمع می‌کنند و آماده جنگ می‌شوند و در صورتی که با جنگی روبه‌رو نشوند، تنها حالت انقباض و درد بعد از آن را تجربه می‌کنند. اگر شما با استرس مزمن دست و پنجه نرم می‌کنید، احتمالا دردهای ماهیچه‌ای هم فراوان سراغ‌تان می‌آیند.

 

گرچه برای رها شدن از این استرس باید از تکنیک‌های تمدد اعصاب کمک بگیرید و آرامش‌تان را بیشتر کنید اما از آنجا که ذهن شما با بدن‌تان بی‌ارتباط نیست با مصرف برخی مواد غذایی خاص هم می‌توانید استرس‌تان را کم کنید. برای کاهش استرس و فاصله گرفتن از دردهای عضلانی باید ویتامین‌های گروه B را بیشتر مصرف کنید و با گنجاندن منیزیم در رژیم‌تان حال خود را بهتر کنید. اگر هم به گیاه جینسینگ دسترسی دارید با خوردنش کمک زیادی به آرامش روان و البته آرام شدن عضلات‌تان می‌کنید.

 

دوش آب سرد بگیرید
اگرچه اغلب آدم‌ها فکر می‌کنند با گرفتن دوش آب گرم بعد از انجام حرکات ورزشی می‌توانند ماهیچه‌های‌شان را آرام کنند اما واقعیت این است که این کار می‌تواند درد ماهیچه‌های‌شان را چندبرابر کند. در این شرایط حمام آب سرد برخلاف آب گرم، می‌تواند سرعت گردش خون در بدن‌تان را پایین بیاورد و باعث کاهش گرفتگی‌هاو دردهای عضلانی‌تان شود.

 

نمک‌درمانی کنید
برای خلاص شدن از این گرفتگی‌ها باید سراغ منیزیم بروید اما تنها راه دریافت منیزیم کافی مصرف خوراکی آن نیست. حمام نمک هم از راه‌های دیگری است که می‌تواند حال عضلات‌تان را بهتر کند. اضافه کردن نمک فرنگی مخصوص حمام به برنامه‌تان تجربه فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید با آن خستگی را از عضلات‌تان بیرون کنید.

 

املت بخورید
پروتئین موجود در تخم‌مرغ می‌تواند از دچار شدن‌تان به گرفتگی عضلات جلوگیری کند اما اگر می‌خواهید کار را تمام کنید، تخم‌مرغ را با گوجه مخلوط کنید و یک املت ضددرد عضلانی میل کنید. به باور محققان مصرف یک پیمانه آب گوجه‌فرنگی در روز، به‌خاطر پتاسیم موجود در آن بعد از 10 روز ، احتمال بروز گرفتگی‌های دردناک عضله را کم می‌کند.

 

زنجبیل‌درمانی کنید
برای اینکه ورزش هر روز باعث درد عضلات‌تان نشود از زنجبیل کمک بگیرید. محققان می‌گویند استفاده روزانه از زنجبیل باعث کاهش 20 درصدی درد عضلات می‌شود. از آنجا که زنجبیل خاصیت ضدالتهاب دارد، می‌تواند باعث کم شدن درد عضلات بعد از ورزش شود. پس چه به صورت خام و چه پخته، این مسکن طبیعی را در برنامه غذایی‌تان جا دهید.

 

دردهای ماهیچه‌ای,کمبود آهن

مصرف زنجبیل باعث کاهش دردهای عضلانی می شود.

 

بیمارید؟
همیشه فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهید باعث دردهای عضلانی و ایجاد احساس کوفتگی نمی‌شود. گاهی بدون آنکه فعالیت خاص یا متفاوتی انجام دهید، دچار چنین دردهایی می‌شوید. اگر بیماری زمینه‌ای خاصی دارید و از مشکلاتی مثل التهاب یا ورم مفصل یا دردهای روماتیسمی رنج می‌برید، احتمالا بیشتر از دیگران دچار دردهای عضلانی می‌شوید.

 

کم‌کاری غده تیروئید هم می‌تواند با ایجاد خستگی مزمن و دردهای ماهیچه‌ای شما را آزار دهد و طبیعی است که برخی بیماری‌های ویروسی هم نه‌تنها نای حرکت را از شما می‌گیرد بلکه ماهیچه درد را هم به جان‌تان می‌اندازد.

 

رگ به رگ شده‌اید؟
کمبود‌هایی که به آنها اشاره شد و بیماری‌هایی که از آنها گفتیم تنها علت درد‌های ماهیچه‌ای نیستند. همان‌طور که خودتان می‌دانید رگ به رگ شدن عضلات به‌خاطر حرکات اشتباه یا ورزش‌های شدیدی که بدن‌تان آمادگی انجام‌شان را ندارد می‌تواند شما را گرفتار چنین مشکلاتی کند.

 

برای جلوگیری از این مشکلات، هرگز یک باره اجسام سنگین را بلند نکنید و بدون مشورت با مربی‌تان حرکات تازه ورزشی را انجام ندهید. می‌توانید در صورت روبه‌رو شدن با این دردها سراغ کمپرس یخ هم بروید و با تنظیم مجدد فعالیت هورمون‌های‌ خود حال ماهیچه‌های‌تان را بهتر کنید.

 

بعد از ورزش پروتئین بخورید
رژیم غذایی هر روزه شما و مواد مغذی که در طول روز مصرف می‌کنید می‌تواند میزان سلامت عضلات‌تان را مشخص کند. متخصصان می‌گویند غذایی که درست بعد از انجام حرکات ورزشی مصرف می‌کنید هم می‌تواند در سلامت عضلات‌تان تاثیر زیادی داشته باشد. به همین دلیل متخصصان توصیه می‌کنند بلافاصله بعد از تمام شدن تمرین‌های ورزشی‌تان سراغ خوراکی‌های پروتئینی بروید. مصرف ماهی، غلات و تخم‌مرغ می‌تواند انرژی از دست رفته را به عضلات شما بازگرداند و سلامت آنها را تضمین کند.

 

گذشته از این در جریان ورزش کردن هم باید به اندازه کافی آب بخورید و در طول روز کمتر سراغ قهوه بروید تا بدن‌تان دچار کم‌آبی نشود و به‌خاطر کمبود آب عضلات‌تان آسیب نبینند. مصرف نکردن میزان کافی آب و تحمل گرسنگی بعد از انجام ورزش‌های سنگین می‌تواند در درازمدت باعث تحلیل رفتن و آسیب دیدن ماهیچه‌های‌تان شود و در خوشبینانه‌ترین شرایط تنها با اسپاسم موقت عضلانی خود را نشان دهد.

 

به جنگ درد بروید
ماهیچه درد گاهی حاصل ناتوانی‌هایی است که مدت‌هاست بدن‌تان دچارآن شده و گاهی به‌خاطر برخی کمبود‌ها به جان شما می‌افتد اما دلیل دردهای‌تان هرچه که باشد، می‌توانید با راه‌‌حلی مخصوص به آن از گرفتگی‌های عضلانی نجات پیدا کنید.

 

تکان بخورید
اگر درد شما حاصل بی‌تحرکی‌تان باشد، بهترین راه برای نجات از آن تحرک بیشتر است.شما برای آرام کردن عضلات‌تان چاره‌ای جز حرکت کردن ندارید. اگر به بهانه استراحت کردن تمام روز روی مبل رها شوید، نه‌تنها بدن‌تان آرام نمی‌شود بلکه به‌خاطر ایجاد اختلال در گردش خون، بدن‌تان دردهای عضلانی را بیشتر از قبل احساس می‌کند. پس خستگی را بهانه نکنید و بدن‌تان را بجنبانید.

 

ماساژ بگیرید
اگر بی‌تحرکی یا انجام حرکات اشتباه ورزشی دلیل ایجاد درد‌تان باشد، ماساژدرمانی کمک زیادی به شما خواهد کرد. نه اینکه بدن‌تان را به دست ماساژورهای غیرحرفه‌ای بسپارید اما برای حفظ سلامت عضلات‌تان و آرام کردن‌شان بد نیست هر چند وقت یک‌بار سری به کلینیک‌های تخصصی ماساژدرمانی بزنید. وقتی ماساژ می‌گیرید، جریان خون در عضلات‌تان بهبود می‌یابد.

 

خودتان را بکشید
کوتاه‌ترین راه‌حل برای خلاص شدن از گرفتگی عضلانی، انجام حرکات ساده اما موثر کششی است. گفتیم تحرک به اندازه می‌تواند ضامن سلامت ماهیچه‌های شما باشد اما اگر دچار گرفتگی عضلانی شدید باید کمی درد را تحمل کنید و برای برگشتن ماهیچه‌های‌تان به شرایط عادی، کمی آنها را بکشید. کشش ماهیچه‌ها در همان جهتی که احساس درد می‌کنید، می‌تواند آنها را به شرایط عادی بازگرداند.

منبع:مجله سیب سبز

http://www.beytoote.com

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : درد های عضلانی,کوفتگی,دلیل درد های عضلانی,درمان درد های عضلانی,راههای درمان درد های عضلانی,گرفتگی های عضلانی,راههای درمان گرفتگی های عضلانی , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 544 تاريخ : يکشنبه 5 مهر 1394 ساعت: 12:04

بالشت طبي تنفسي زانكو
 
خريد بالشت طبي
سايت خريد بالشت طبي
 
بهترين بالشت طبي
جديدترين بالشت طبي
 
خريد آنلاين بالشت طبي
مشخصات بالشت طبي
بالشت طبي خوب
بالشت طبي با قيمت مناسب
 
 

 ويژگي هاي كليدي:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png وجود هزاران كانال در بافت سه بعدي كه هوا مي تواند به راحتي در آن جريان يابد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png بافت سه بعدي نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذيري بالايي  دارد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png حفاظت ازستون فقرات  و جلو گيري از گردن درد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png خاصيت ارتجاعي و انعطاف پذيري الياف

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png داراي بافت سه بعدي

 

قيمت:88000 تومان

براي دريافت اطلاعات كامل در مورد بالشت طبي زانكو

 

و خريد بالشت طبي زانكو اينجا كليك كنيد

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبي زانكو,خريد بالش طبي زانكو,جديد ترين بالش طبي,بهترين بالش طبي,سايت خريد بالش طبي زانكو,خريد اينترنتي بالش طبي زانكو,خريد پستي بالش طبي زانكو,بالشت طبي, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 582 تاريخ : يکشنبه 5 مهر 1394 ساعت: 11:56

بالشت طبي تنفسي زانكو
 
خريد بالشت طبي
سايت خريد بالشت طبي
 
بهترين بالشت طبي
جديدترين بالشت طبي
 
خريد آنلاين بالشت طبي
مشخصات بالشت طبي
بالشت طبي خوب
بالشت طبي با قيمت مناسب
 
 

 ويژگي هاي كليدي:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png وجود هزاران كانال در بافت سه بعدي كه هوا مي تواند به راحتي در آن جريان يابد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png بافت سه بعدي نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذيري بالايي  دارد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png حفاظت ازستون فقرات  و جلو گيري از گردن درد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png خاصيت ارتجاعي و انعطاف پذيري الياف

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png داراي بافت سه بعدي

 

قيمت:88000 تومان

براي دريافت اطلاعات كامل در مورد بالشت طبي زانكو

 

و خريد بالشت طبي زانكو اينجا كليك كنيد

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبي زانكو,خريد بالش طبي زانكو,جديد ترين بالش طبي,بهترين بالش طبي,سايت خريد بالش طبي زانكو,خريد اينترنتي بالش طبي زانكو,خريد پستي بالش طبي زانكو,بالشت طبي, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 629 تاريخ : يکشنبه 5 مهر 1394 ساعت: 11:53

سرم صورت كلاژن طلايي والنسي

قيمت: 43,500 تومان 
 
ابرسان پوست ، جلوگيري از پيري زود رس پوست ، ليفتينگ صورت
 
 داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 
 
 
سرم صورت كلاژن طلايي والنسي داراي مجوز بهداشتي 100241012037 مي باشد.
اين سرم غني شده با تركيباتي از قبيل co Q10 ,collagen ، ويتامين C و طلامي باشد .
سرم صورت به ابرساني و تغذيه پوست كمك كرده و باعث نرمي و لطافت پوست شما مي شود . اين سرم با مكانيزم بالاي خود از بروز چروك صورت جلوگيري ميكند . Q10 يك انتي اكسيدان بسيار قوي مي باشد و از پوست در برابر راديكال هاي ازادي كه مي تواند به ساختار پوست نفوذ كند و ان را ضعيف كند ، كمك مي كند و درعين حال Q10 باعث رشد مجدد كلاژن و الاستين مي شود .
كلاژن موجود در اين سرم به جلوگيري از پيري زود رس ، جلوگيري از ايجاد چين و چروك كمك مي كند و علاوه بر ان ، پوست را مرطوب ، درخشان ، لطيف و منعطف مي نمايد . ويتامين C به حفظ رطوبت پوست كمك نموده و پر كننده گودي هاي صورت (ليفتينگ كننده ) مي باشد . اين نوع از ويتامين باعث بهبود افتاب سوختگي شده و لك هاي ناشي از افتاب را از بين مي برد .
اضافه كردن طلا به اين سرم باعث بهبود گردش خون و خاصيت الاستيسيته ( كشساني ) پوست مي شود ، از خواص ديگر طلا ، عامل ضد پيري و ضد چروك بودن است . با استفاده از اين سرم همواره پوستي كشيده و زيبا خواهيد داشت و علاوه بر ان زيبايي و شادابي را براي پوست خود هديه مي دهيد .

موارد كاربرد سرم صورت حاوي كلاژن :

درمان و ضد لك فوق العاده قوي

درمان و ضد چروك فوق العاده قوي

سرم مناسب براي ابرساني و تغذيه پوست صورت

جلوگيري از ايجاد چين و چروك

درمان خط اخم و خط خنده

حاوي Q10 كلاژن ساز قوي

سفت كننده پوست صورت

بهبود جاي افتاب سوختگي

ضد پيري پوست صورت

 

فروشنده:ارس

مراحل خريد محصول:

 

گام اول:روي لينك خريد محصول كليك كنيد.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تكميل كنيد.اين فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر كردن فرم آدرس پستي-در صورت داشتن سئوال در قسمت پيغام در فرم سفارش سئوال خود را بنويسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش يك اس ام اس ثبت سفارش با شماره هاي فروشنده برايتان ارسال مي شود با شماره هاي فروشنده تماس بگيريد يا منتظر تماس كارشناسان فروش براي تاييد خريد و ارسال محصول باشيد.

توجه:قبل از ارسال كالا كارشناسان با شما تماس مي گيرند و مشاوره كامل در مورد محصول ارائه مي دهند پس ثبت سفارش به معناي خريد قطعي نيست.

 خريد سرم صورت طلايي كلاژن والنسي

 

سفارش محصول

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : سرم صورت,سرم صورت كلاژن ولنسي,سرم ابرسان پوست,محصولات ابرسان پوست,جديدترين محصولات آبرسان پوست,سرم ليفتينگ,بهترين سرم ليفتينگ پوست,قوي ترين سرم ليفتينگ پوست,قيمت سرم ليفتينگ ولنسي,سايت خريد سرم ليفتينگ والنسي,جديد ترين سرم براي پوست,سرم حاوي طلا,محصولات حاوي طلا براي پوست,بهترين محصول براي از بين بردن لك هاي ناشي از آفتاب, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 647 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 14:49

پشتی طبی باراد
 
قیمت محصول: 67,000 تومان

 

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngاز بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngپرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجلوگیری از گردن درد و سردرد

پشتی طبی باراد به عنوان یک حمایت کننده برای ستون فقرات کمری عمل می نماید و برای قرار گرفتن بر روی تمامی صندلی ها طراحی شده است . ساختار تیغه ای  این محصول در راستای عمود قابل انعطاف بوده و میتواند بر مبنای فشاری که فرد بر آن وارد می کند به سمت عقب فرورفته و تیغه های آن به هم نزدیک شوند به طوری که با پرشدن انحنای طبیعی ستون فقرات از lumbar (ستون فقرات کمری ) حمایت مینماید . این ساختارمتشکل از یک ترکیب پلیمری است که نهایتا  بعد از ساعت ها آزمایشات آزمون و خطا خاصیت ارتجاعی لازم را یافته است .


تاییدیه های پشتی طبی باراد :


دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 73494
دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشگاه علوم پزشکی
دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت
دارای تاییدیه علمی اختراع از دانشگاه فردوسی
تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و ارتوپد


مخاطبان پشتی طبی باراد :


با توجه به قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری پشتی طبی باراد در ارتفاع و عمق گودی کمر ، همه افراد بالغ می توانند از محصول استفاده کنند با این وجود افراد ذیل به جهت شرایط خاص کاری مخاطبان اصلی پشتی طبی باراد هستند:
کارمندان ادارت وشرکتها و سازمانها و افرادی که بیشتر ساعات روز را پشت میز می نشینند
رانندگان سواری ازجمله شخصی وتاکسی
رانندگان اتوبوس وکامیون وترانزیت
کاربران صندلی درمنازل
بیمارانی که ازکمردرد و مشکلات ستون فقرات از جمله دیسک کمر رنج می برند
کاربران ویلچر


استفاده از صندلی های ارگونومیک برای حفظ صحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر آن ضروری می باشد اما هزینه های بالای این محصول برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت نیست . آنچه در یک صندلی ارگونومیک حائز اهمیت است بخشی است که با پر کردن انحنای طبیعی ستون فقرات ( lordotic curve   ) فشار اضافی وارد بر انتهای ستون فقرات را کاهش می دهد بطوریکه ماهیچه های اطراف ستون فقرات از مسئولیت اضافی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات خلاص می شوند . گروه نوآوران باراد با در نظر گرفتن این حقایق طراحی یک نوع پشتی طبی را در دستور کار خود قرار داد که با داشتن حداکثر مزایای یک صندلی ارگونومیک برای ستون فقرات با قیمت اندک در اختیار تمام اقشار جامعه قرار گیرد

قطعه پلیمری این محصول پس از تهیه ی مواد اولیه  با نظارت تحلیل گر مواد و تنظیم کننده ی دستگاه تزریق در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود . قطعه پلیمری باید قابل انعطاف بوده و الاستیسیته مد نظر را دارا باشد و نهایتا ویژگی های خود را بعد از استفاده های مکرر حفظ کند . در نهایت مراحل چسباندن ابر به قطعه پلیمری ، نصب روکش و بسته بندی صورت می گیرد .
پارچه استفاده شده در پشتی طبی باراد از نوع اسپیسر می باشد . پارچه اسپیسر از سه لایه تشکیل شده است که لایه میانی وظیفه نقل و انتقالات هوا را بر عهده دارد به طوری که به پارچه قابلیت تنفس داده و از تعرق جلوگیری می نماید .


ویژگی های پشتی طبی باراد


1-جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

2-پشتی طبی  باراد با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .

3-جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات

4-پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.

5-جلوگیری از گردن درد و سردرد

6-در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .

7- بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

8-پشتی طبی باراد با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .

9-بهبود فرایند هضم

10-پشتی طبی باراد با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید .

11- بهینه سازی وافزایش راندمان کار

12-بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .

13- ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس

14-طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی باراد درست و با ظاهری مناسب بنشینید .

15- کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران

16-هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .

17- حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک

18-پشتی طبی باراد با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی   می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد .

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتی طبی باراد,خرید پشتی طبی,بهترین پشتی طبی,سایت خرید پستی طبی باراد,نمایندگی فروش پشتی طبی,جلوگیری از کمردرد,پیشگیری از کمردرد,پشتی طبی برای صندلی,پشتی طبی برای صندلی ماشین,پشتی طبی برای صندلی در اد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 595 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 14:42

پشتی طبی باراد
 
قیمت محصول: 67,000 تومان

 

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngاز بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngپرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجلوگیری از گردن درد و سردرد

پشتی طبی باراد به عنوان یک حمایت کننده برای ستون فقرات کمری عمل می نماید و برای قرار گرفتن بر روی تمامی صندلی ها طراحی شده است . ساختار تیغه ای  این محصول در راستای عمود قابل انعطاف بوده و میتواند بر مبنای فشاری که فرد بر آن وارد می کند به سمت عقب فرورفته و تیغه های آن به هم نزدیک شوند به طوری که با پرشدن انحنای طبیعی ستون فقرات از lumbar (ستون فقرات کمری ) حمایت مینماید . این ساختارمتشکل از یک ترکیب پلیمری است که نهایتا  بعد از ساعت ها آزمایشات آزمون و خطا خاصیت ارتجاعی لازم را یافته است .


تاییدیه های پشتی طبی باراد :


دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 73494
دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشگاه علوم پزشکی
دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت
دارای تاییدیه علمی اختراع از دانشگاه فردوسی
تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و ارتوپد


مخاطبان پشتی طبی باراد :


با توجه به قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری پشتی طبی باراد در ارتفاع و عمق گودی کمر ، همه افراد بالغ می توانند از محصول استفاده کنند با این وجود افراد ذیل به جهت شرایط خاص کاری مخاطبان اصلی پشتی طبی باراد هستند:
کارمندان ادارت وشرکتها و سازمانها و افرادی که بیشتر ساعات روز را پشت میز می نشینند
رانندگان سواری ازجمله شخصی وتاکسی
رانندگان اتوبوس وکامیون وترانزیت
کاربران صندلی درمنازل
بیمارانی که ازکمردرد و مشکلات ستون فقرات از جمله دیسک کمر رنج می برند
کاربران ویلچر


استفاده از صندلی های ارگونومیک برای حفظ صحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر آن ضروری می باشد اما هزینه های بالای این محصول برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت نیست . آنچه در یک صندلی ارگونومیک حائز اهمیت است بخشی است که با پر کردن انحنای طبیعی ستون فقرات ( lordotic curve   ) فشار اضافی وارد بر انتهای ستون فقرات را کاهش می دهد بطوریکه ماهیچه های اطراف ستون فقرات از مسئولیت اضافی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات خلاص می شوند . گروه نوآوران باراد با در نظر گرفتن این حقایق طراحی یک نوع پشتی طبی را در دستور کار خود قرار داد که با داشتن حداکثر مزایای یک صندلی ارگونومیک برای ستون فقرات با قیمت اندک در اختیار تمام اقشار جامعه قرار گیرد

قطعه پلیمری این محصول پس از تهیه ی مواد اولیه  با نظارت تحلیل گر مواد و تنظیم کننده ی دستگاه تزریق در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود . قطعه پلیمری باید قابل انعطاف بوده و الاستیسیته مد نظر را دارا باشد و نهایتا ویژگی های خود را بعد از استفاده های مکرر حفظ کند . در نهایت مراحل چسباندن ابر به قطعه پلیمری ، نصب روکش و بسته بندی صورت می گیرد .
پارچه استفاده شده در پشتی طبی باراد از نوع اسپیسر می باشد . پارچه اسپیسر از سه لایه تشکیل شده است که لایه میانی وظیفه نقل و انتقالات هوا را بر عهده دارد به طوری که به پارچه قابلیت تنفس داده و از تعرق جلوگیری می نماید .


ویژگی های پشتی طبی باراد


1-جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

2-پشتی طبی  باراد با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .

3-جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات

4-پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.

5-جلوگیری از گردن درد و سردرد

6-در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .

7- بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

8-پشتی طبی باراد با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .

9-بهبود فرایند هضم

10-پشتی طبی باراد با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید .

11- بهینه سازی وافزایش راندمان کار

12-بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .

13- ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس

14-طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی باراد درست و با ظاهری مناسب بنشینید .

15- کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران

16-هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .

17- حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک

18-پشتی طبی باراد با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی   می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد .

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتی طبی باراد,خرید پشتی طبی,بهترین پشتی طبی,سایت خرید پستی طبی باراد,نمایندگی فروش پشتی طبی,جلوگیری از کمردرد,پیشگیری از کمردرد,پشتی طبی برای صندلی,پشتی طبی برای صندلی ماشین,پشتی طبی برای صندلی در اد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 582 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 14:41

بالشت طبي تنفسي زانكو

بالشت طبي تنفسي زانكو

تهيه شده از تكنولوژي بافت 3 بعدي

حفظ انحناي ستون فقرات و گردن

جلوگيري از تعرق و گرما موقع استراحت

تنظيم ارتفاع بالشت و انعطاف پذيري بالا

براي اولين بار در ايران

بالشت طبي تنفسي زانكو
قيمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بافت سه بعدي براي اولين بار در ايران جهت  توليد بالشت تنفسي زانكو مورد استفاده قرار گرفته است اين بافت  از دولايه ي بالايي و پاييني شبكه اي شكل  تشكيل شده كه الياف انعطاف پذير با خاصيت ارتجاعي اين دو لايه را به يكديگر متصل نگه مي دارند و ارتفاع پارچه را مي سازند . بافت سه بعدي نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذير بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبي تنفسي زانكو
 
اين بافت ويژگي هاي منحصر به فردي  دارد كه آن را براي استفاده در بالشت بي نظير ساخته است . 
همانطور كه در تصوير مي بينيد دو لايه ي شبكه اي شكل بوسيله ي اليافي به هم متصل شده اند كه ارتفاع پارچه را مي سازند . اين الياف خاصيت ارتجاعي داشته و انعطاف پذيرند . 
خاصيت ارتجاعي و انعطاف پذيري بافت سه بعدي فشار وارد بر پوست را به طور مساوي تقسيم مي كند و بنابراين از پوست حساس سر و صورت محافظت مي گردد .
همچنين اين خاصيت  ،انطباق هرچه بيشتر بالشت با اندازه هاي سرو گردن شما را ممكن مي سازد به طوري كه شكل طبيعي ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عميقي  را تجربه خواهيد كرد .
بالشت طبي تنفسي زانكو

به دليل وجود هزاران كانال در بافت سه بعدي ، هوا مي تواند به راحتي در آن جريان يابد .حبس گرماي بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ايجاد گرما و تعرق مي شود اما در اين بافت ، بالشت  شما نفس مي كشد و هميشه سرد خواهد بود . گويي بر روي هزاران كپسول هوا خوابيده ايد .

بالشت طبي تنفسي زانكو
قيمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدي نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذيري بالايي  دارد. در افرادي كه به طور طبيعي  تعرق شديد دارند عرق به داخل بافت سه بعدي نفوذ پيدا كرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگيري مي شود و بالشت حدالامكان خشك خواهد بود .

بالشت طبي تنفسي زانكو

نفوذ پذيري بافت سه بعدي نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشك شدن آن را راحت و سريع ساخته است  و فرد از بالاترين سطح از بهداشت فردي برخوردار خواهد بود .

بالشت طبي تنفسي زانكو

نهايت بهداشت شخصي با بالشت طبي تنفسي زانكو

سلامت نيوز: شايد اگر بدانيد يك سوم از وزن بالشتتان را باكتري ها، كرم هاي ريز مرده، سلول هاي مرده پوستي و مانند آن تشكيل مي دهد، ديگر به راحتي آن را زير سرتان نگذاريد و بخوابيد! اما اين يك واقعيت است.

محققين به اين نتيجه رسيده اند كه بعد از دو سال استفاده ، انبوهي از سلول هاي مرده ي پوستي ، باكتري ها و موجودات ريز ديگر در بالشت ها انبار مي شوند . اگر چه نتيجه اين تحقيقات مبالغه آميز به نظر مي رسد اما متاسفانه واقعيت دارد . بنابراين شستشوي آسان بالشت و خشك شدن سريع آن بسيار مهم مي باشد . دير خشك شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در توليد بالشت طبي تنفسي زانكو به اين نكته توجه دقيق شده است به طوري كه تمام قطعات با لشت به راحتي از يكديگر جدا و شسته مي شوند . 
روكش اصلي بالشت طبي تنفسي زانكو را بافت سه بعدي تشكيل مي دهد .  اين بافت به دليل ساختار منحصر به فرد آن به راحتي شسته ، ضدعفوني و خشك مي شود . 
بافت سه بعدي از دو لايه شبكه اي شكل تشكيل شده كه الياف انعطاف پذير با خاصيت ارتجاعي اين دو لايه را به يكديگر متصل نگه مي دارند و ارتفاع پارچه را مي سازند . 
بنابراين اين بافت از هزاران كانال تشكيل مي شود كه هوا و رطوبت به راحتي مي توانند در آن نفوذ كنند . شستن اين بافت بسيار آسان است تنها كافي است هفته اي يك بار آن را با مواد شوينده معمول  بشوييد و بدون حضور ميگرب ها بخوابيد . 
چند نكته مهم در مورد شستشوي بالشت طبي تنفسي زانكو 
شستشوي بافت سه بعدي :
بافت سه بعدي را مي توانيد در درجه حرارت 60 درجه سانتي گراد (آب گرم ) با استفاده از شوينده هاي معمول بشوييد . 
از مواد سفيدكننده به هيچ عنوان استفاده ننماييد .
حدالامكان بادست بافت سه بعدي را بشوييد تا عمر بالشت شما بيشتر شود اما اگر از ماشين لباسشويي استفاده كرديد لطفا از خشك كن استفاده نكنيد . هوا مي تواند در مدت زمان كوتاهي اين بافت را خشك كند . بافت سه بعدي را به هيچ عنوان اتو نكنيد . 
شستشوي روكش پنبه اي :
. براي شستن  اين روكش از آب سرد  به همراه شوينده هاي معمول استفاده كنيد . به دليل حساسيت و لطافت الياف پنبه اي تا جايي كه امكان دارد از ماشين لباسشويي براي شستن آن ها استفاده نكنيد . 
شستشوي كيسه الياف هالوفايبر : 
تنها كافيست كيسه محتوي الياف هالوفايبر را هر شش ماه يك بار داخل ماشين لباسشويي شسته و خشك نماييد . اين الياف در هواي آزاد نيز خشك مي شوند .
قيمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبي تنفسي زانكو

1 ما مي گوييم بالشت طبي تنفسي زانكو از ستون فقرات شما محافظت مي كند و از گردن درد جلوگيري مي كند :

چرا؟ به 2 دليل اول اينكه ارتفاع و حجم بالشت طبي تنفسي زانكو قابل تنظيمه . يعني اينكه شما بر اساس اندازه هاي شخصي خودتون و اينكه به چه شكلي مي خوابيد( به پشت مي خوابيد يا به پهلو) ، مي تونيد ارتفاع بالشت را تنظيم كنيد . بالشت بايد طوري فاصله بين گردن و تشك را پر كند كه سرو گردن در يك راستا باشند . دوم و مهمتر اينكه در بالشت طبي تنفسي زانكو از بافت سه بعدي استفاده شده . اين بافت انعطاف پذير و قابليت ارتجاعي دارد پس با اندازه هاي سر و گردن شما هماهنگ مي شود . وقتي سر و گردن موقع خواب در يك راستا قرار بگيرد ، انحناي طبيعي ستون فقرات گردن حفظ مي گردد و به آن آسيب نمي رسد . مي تونيد مقاله ي حمايت از ستون فقرات گردن با بالشت طبي تنفسي زانكو را هم مطالعه كنيد .

۲ ما مي گوييم با بالشت طبي تنفسي زانكو شبا گرمتون نمي شه و عرق نمي كنيد :

چرا؟ چون ما در توليد بافت بالشت طبي تنفسي زانكو از بافت سه بعدي استفاده كرديم . بافت سه بعدي تكنولوژي روز اروپاست كه براي اولين بار با بالشت طبي تنفسي زانكو به بازار ايران معرفي مي شه . فقط بهتون بگم كه انگار روي كپسول هاي هوا خوابيدين . براي آشنا شدن با اين بافت مي تونيد مقاله ي بافت سه بعدي در بالشت طبي تنفسي زانكو را بخوانيد .

۳ ما مي گوييم اگر هم به طور طبيعي تعرق شديد داريد ، بالشت طبي تنفسي زانكو خيس نمي شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدي بالشت نفوذ مي كنه و رطوبت روي بالشت پخش نميشه . اينجوري بالشت خيس نمي شه و شما رو موقع خواب اذيت نمي كنه .

۴ ما مي گوييم با بالشت طبي تنفسي زانكو نهايت بهداشت شخصي رو خواهيد داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترين چيزهاي اطرافتونه ، مي گين نه يك سرچ توي اينترنت بكنين اما همه شما مي دونيد شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختي شسته مي شن و تازه اگه آفتاب باشه يك هفته طول مي كشه خشك بشه. بافت سه بعدي بالشت طبي تنفسي زانكو را مي تونيد هفته اي يك بار خيلي راحت بشوريد و خشك شدن سريعش رو هم ببينيد .

بالشت طبي تنفسي زانكو
قيمت فروش محصول فقط 88000 تومان
براي داشتن يك خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب بايد  در يك راستا قرار بگيرند  تا اين انحناي طبيعي حفظ شود . در غير اين صورت  ستون فقرات گردني از شكل طبيعي خودش خارج مي شود و شما خواب راحتي نخواهيد داشت . خلاصه اينكه بالشت بايد فاصله ي بين گردن و تشك شما را طوري پر كند كه سرو گردن در يك راستا باشند . 
مشكل از جايي آغاز مي شود كه شما به فروشگاه مي رويد و فروشنده به شما يك بالشت به اندازه استاندارد مي دهد در حالي كه اندازه هاي افراد مختلف با يكديگر متفاوت است .
مشكل به همين جا ختم نمي شود چرا كه افراد در يك وضعيت ثابت نمي خوابند . بعضي از افراد به پهلو و بعضي به پشت و به شكم مي خوابند . حتي بعضي افراد مرتب وضعيتشان را عوض مي كنند .  
بنابراين يك بالشت خوب بايد قابل تنظيم و انعطاف پذير باشد تا  با اندازه هاي شخصي افراد مختلف  در وضعيت هاي مختلف قابل تطبيق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در يك راستا قرار دهد . 
 بالشت طبي تنفسي زانكو با استفاده از تكنولوژي ساخت بافت سه بعدي و همچنين با دارا بودن قابليت تنظيم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب كاملا محافظت و حمايت مي كند . براي آشنايي بيشتر در مورد بافت سه بعدي و بالشت طبي تنفسي زانكو مقاله هاي بعدي ما را مطالعه كنيد .
 
بالشت طبي تنفسي زانكو
 

قسمت هاي تشكيل دهنده بالشت طبي تنفسي زانكو و طريقه مونتاژآن

بسته وكيوم شده ي الياف هالوفايبر (الياف پر كننده ي بالشت )را باز كنيد 

اين الياف به محض تماس با هوا حجيم مي گردند . 

براي آسايش بيشتر شما اين الياف را درون كيسه توري جاسازي كرده ايم .
كيسه توري زيپ دوزي شده است. به راحتي مي توانيد با كم كردن  اين الياف ،
 بالشت را به اندازه هاي دلخواه خود درآوريد . 
توجه : بعضي افراد به پهلو ، بعضي به پشت و عده اي حتي  به شكم مي خوابند . به هر شكلي كه مي خوابيد 
بالشت بايد فاصله بين گردن و تشك  شما را به نحوي پر كند كه سرو گردن موقع خواب در يك راستا باشند .
به همين منظور كيسه الياف هالوفايبر را زيپ دوزه شده طراحي كرده ايم . شما به راحتي با كم كردن اين الياف مي توانيد حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ي خودتان تنظيم كنيد . اگر فردي هستييد كه به شكم مي خوابيد ارتفاع بالشت شما بايد كم باشد . 
1-    بر روي كيسه الياف هالوفايبر، روكش  اصلي قرار مي گيرد . 

رويه ي بالايي  اين روكش ، سه بعدي ، شبكه اي شكل و داراي  ضخامت 20 ميلي متر است كه سر در هنگام خواب بر  روي اين بافت گذاشته مي شود . 
ويژگي هاي منحصر به فرد اين بافت را مي توانيد در همين سايت به تفضيل مطالعه كنيد . 

2- روكش نخي از پارچه  تمام پنبه توليد گرديده است كه در صورت تمايل مي توانيد در فصول سرد سال از آن استفاده كنيد .
توصيه: استفاده از روكش نخي منوط به سليقه شماست و بهتر است سر به طور مستقيم روي بافت سه بعدي قرار بگيرد .
4-كاور مخصوص حمل و نگهداري از بالشت
قيمت فروش محصول فقط 88000 تومان


خريد پستي

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبي زانكو,خريد بالش طبي زانكو,جديد ترين بالش طبي,بهترين بالش طبي,سايت خريد بالش طبي زانكو,خريد اينترنتي بالش طبي زانكو,خريد پستي بالش طبي زانكو,بالشت طبي, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 612 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 14:36

بالشت طبي تنفسي زانكو

 ويژگي هاي كليدي:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png وجود هزاران كانال در بافت سه بعدي كه هوا مي تواند به راحتي در آن جريان يابد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png بافت سه بعدي نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذيري بالايي  دارد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png حفاظت ازستون فقرات  و جلو گيري از گردن درد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png خاصيت ارتجاعي و انعطاف پذيري الياف

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png داراي بافت سه بعدي

 

قيمت:88000 تومان

براي دريافت اطلاعات كامل در مورد بالشت طبي زانكو و خريد بالشت

طبي زانكو اينجا كليك كنيد

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبي زانكو,خريد بالش طبي زانكو,جديد ترين بالش طبي,بهترين بالش طبي,سايت خريد بالش طبي زانكو,خريد اينترنتي بالش طبي زانكو,خريد پستي بالش طبي زانكو,بالشت طبي, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 640 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 14:33